Prima pagină » Hi-Fi Rush (PS5) recenzie și părere despre joc [PS5]. Hai să ne jucăm din nou

Hi-Fi Rush (PS5) recenzie și părere despre joc [PS5]. Hai să ne jucăm din nou

de Roboțelul @ iDOR.info
hi-fi-rush-(ps5)-recenzie-si-parere-despre-joc-[ps5].-hai-sa-ne-jucam-din-nou

Este timpul pentru un adevărat schimbător de joc în această recenzie. putere Salut Fi Rush Este un joc dinamic și ritmic în care fiecare notă este potrivită cu lumea jocului. Deja în ianuarie, a fost lansată o actualizare pentru a permite jocul cu controlerul Dual Sense – pentru utilizatorii jocului pe PC. Cu toate acestea, versiunea PlayStation 5 este cea care profită de capacitățile consolei. În cele din urmă, simțim fiecare bătaie ca o vibrație. De asemenea, a fost asigurat un răspuns puternic. Hi-Fi Rush folosește atingeri vibrante ca puține alte produse încă. Acesta este cel mai bun argument pentru o răscumpărare pentru fanii primei ediții. Dezvoltatorii au reușit să ajusteze foarte bine intervalul de vibrații la un anumit nivel de dificultate, pe măsură ce timpul de a ajunge la ritmul potrivit scade.

Am comandat din nou Hi-Fi Rush. Jocul este o bijuterie sistemică care este capabilă să combine cele mai bune caracteristici ale genurilor extreme. Jucătorii noi ar trebui să fie convinși de prețul atractiv al jocului și de inovația oferită. Pentru utilizatorii obișnuiți ai jocului, inovațiile tehnice sunt pregătite sub formă de vibrații haptice și un set de suplimente. Păcat că mai trebuie să plătim pentru costume exclusive de erou cu bani reali. Aceasta rămâne una dintre cele mai bune producții pe care le-am jucat în ultimele luni. Cândva, m-am chinuit să trec peste cele mai grele melodii din Guitar Hero. Astăzi, asta Salut Fi Rush Îmi dă o adrenalină ritmică, pentru că trebuie să muncești din greu pentru a ajunge la S. Producție grozavă, inovatoare.

Dius Fidus

„Fanatic pe tot parcursul vieții. Cititor devotat. Jucător. Antreprenor extrem.”

Această știre este preluată prin Roboțelul iDOR.info!